[German] Die Roboter

Christoph Maier cm.hardware.software.elsewhere at gmail.com
Sat Jun 20 00:05:24 UTC 2009

On Fri, 2009-06-19 at 16:35 -0700, Christie Dudley wrote:
> So when Jon was playing snippets of Kraftwerk in his 5 minutes of fame
> presentation, the thought occurred to me... I haw an awful lot of
> music with very clear german lyrics on my phone (aka music player).
> It's something I think most of us can relate to, too.  I decided to
> look up the lyrics for one of my favorites.  There's bunches more.
> The video is here:  http://www.youtube.com/watch?v=R23e9VO_vOI
[...]

Ich erlaube mir, Ihnen höflichst den Genuss zweier weiterer Beispiele
deutschen Liedgutes anzuraten, welche deutsche Kultur im allgemeinen und
bayrische Kultur im besonderen vorbildhaft versinnblidlichen:

http://www.youtube.com/watch?v=qkOzjPXqX6Y
Der König ging zum Jagen,
es ist schon lange her.
In seine schönen Berge,